joi, 22 ianuarie 2015

Cu sau fara rulouri exterioare?



De curand am primit un pliant de la firma ce comercializa rulouri exterioare pentru ferestre. In prima instanta m-am gandit :”ce-mi trebuie mie?” pentru ca mi se parea ca nu am nevoie, insa dupa ce m-am gandit putin, am zis ca nu e o investitie prea gresita. Sa va spun de ce.
 In primul rand, iti sunt foarte folositoare atunci cand vrei sa dormi pana tarziu si  dormitorul tau are vedere la rasarit. Sigur, poti trage jaluzelele, dar tim cu totii ca in diminetile acelea in care soarele straluceste puternic nici macar jaluzelele nu fac fata.  In schimb, rulourile sunt impenetrabile, fapt care face somnul de dimineata mult mai dulce.
Un alt avanataj evident este izolarea  termica si fonica. Pe timp de vara casa ta va fi racoroasa, in timp ce iarna toata caldura va ramane in interiorul casei tale.  Mai mult, odata ce la si rulourile jos, orice zgomot ramane afara, acolo unde ii este locul.
Cele mai noi rulouri exterioare, in special cele din aluminiu, sunt acum umplute, la propriu, cu spuma poliuretanica, acesta fiind factorul principal in izolarea termica si fonica.
Un alt avantaj ce mi s-a parut foarte utila este capacitatea acestor rulouri de a fi conectate la sistemul de alarma al casei sau apartamentului tau. Acest bonus devine foarte util atunci cand locuiesti la parter, intr-un cartier nu foarte prietenos. Vei fi recunoscator ca s-a inventat un astfel de sistem, crede-ma pe cuvant.  De altfel, daca stai la parter, sunt sigur ca ai deja instalate grati, asa,ca sa nu dea copiii vecinului cu mingea in geamul tau. Ce te faci insa daca vecinul tau are copii care  joaca tenis sau baseball?
Ai ghicit, iti trebuie rulouri exterioare. Sunt mult mai sigure, impenetrabile si usor de intrentinut. Sincer nu inteleg de ce mai astept si de ce nu merg chiar acum sa comand cateva rulouri pentru apartamentul meu.  Sunt utile si nici macar nu costa prea mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu